lördag 11 juni 2011

Ignorance is bliss

Behöver en ny mobbe. Känns som att jag inte har någon susning vad jag ska välja. Vill helst ha en old style vikbar, som döljer/skyddar skärmen, med knappar att skriva med. Har tittat på iphone i några månader nu, men kan inte förmå mig själv att välja en sån. Tittar nu på HTC wildfire, men hör av flera att det inte är någon hit. Nähä. Sony E Xperia har jag hört både ris och ros om, men den ser inte så tilltalande ut. Det finns nästan enbart touch screen telefoner att välja bland. Jag vill inte ha en sån. Jag är rädd att den kommer att knäckas ganska snabbt. Jag har min mobbe i byxfickan hela dagen. Jag kryper på golvet, jag har barn i famnen, jag leker i sandlådan, jag är ute i regn och snö och sol. Betvivlar att den skulle överleva. Sony E elm pearly rose då? Kan jag välja en sån, tro?

Inga kommentarer: