måndag 1 juni 2009

Hur skämmig får man bli?

Cohen som Bruno , när han skämmer ut sig på MTV-awards, eller när han spelar Borat, det blir en aning för mycket. Det finns inga gränser. Är det vad 00-talet kommer att bli ihågkommet för? Årtiondet då allt var tillåtet. Det är lite som att lyssna till Schyffert och hans försvarstal av 90-talet (som han väl tillslut kom fram till att han borde göra något av). Fast på en annan nivå. En mer seriös nivå. När han pratar allvar om sina sängvätarproblem så vet jag inte ifall jag ska skratta eller gråta. Det visste jag inte när jag såg Borat heller. Jag har hört flera killar hylla filmen Borat. Jag tänker att jag kanske borde hålla mig på minst armlängds avstånd från de killarna. Även om några av dem menar att varken Cohen eller Schyffert talar sanning, allt är fejk för att det ska bli en bra show.

Inga kommentarer: