tisdag 28 oktober 2008

Stackars liten

I en lunchmatsal för studenter på Campus Konradsberg sitter jag och lyssnar till två killar, ca 25 år, när de pratar om tjejer och fester. Det är verkligen intressant. Och patetiskt.

- Asså det var så pinsamt, fattar du, hon lyckades få fatt i ett par trosor! De låg liksom inklämda mellan sängen och väggen.
- Nä?
- Ja, fatta, tjejen innan måste ju ha åkt ifrån mig utan trosor på sig!
- Åh fan.
- Ja, sånt är jobbigt. Förra helgen när jag var ute så fick jag med mig två tjejer ifrån stället. Då var jag så förbannat trött, så jag tänkte att jag skulle inte kunna klara av två stycken.
- Vad då, hur menar du?
- Ja, asså, det skulle vara för jobbigt, de var snygga båda två så jag skulle nog verkligen få jobba för att tillfredsställa dem och det skulle jag inte orka. Så jag sa att jag skulle upp tidigt och jobba nästa morgon, så vi skildes åt.
- Vad då, menar du att du inte tog chansen att vara med två snygga brudar?
- Ja, men asså, jag fick för fan prestationsångest. Och man vill ju inte ha de där två snyggingarna i sängen och sen inte lyckas så bra, fattar du?
- Joo, kanske det...

Inga kommentarer: