fredag 20 mars 2009

Negativa Lisa

Tentaskriver för fullt nu (eller jag försöker, men det är en himla massa kalasande som kommer och kräver tid). Nästa vecka börjar jag skriva på examensarbetet med min kära kurskamrat E. I princip har vi inte fått någon som helst info om vad vi har att se fram emot. Vi har inte tilldelats någon handledare, när kurskamrater som hör till andra institutioner inte bara har fått en handledare, utan även har fått gå korta introkurser redan OCH haft samtal med sina handledare = de har blivit handledda. Känner mig nästan en aning kränkt. Ja, jag är säker på att det är just det jag känner. En obehaglig känsla av olust och orättvisa. En kurskamrat tog i väldigt och tyckte att jag borde vända mig till den som är ansvarig för kursen. Det är ju dock dessa som vägrar ge oss en handledare, så vem ska man då vända sig till? Orkar inte bry mig just nu, när det är så fullt upp med så mycket annat, men nästa vecka ska de få veta att de lever.

Inga kommentarer: