fredag 20 mars 2009

Right where I belong

Vet inte om jag orkar med fler sammanlänkningar av händelser och personer i mitt liv nu. Musikmannen meddelar att han ska på spelning i USA inom kort. Den siste killen jag gick på dejt med - innan musikmannen - var en DeathMetal kille som också skulle på spelning i USA. Samma tid som Musikmannen. Troligtvis inte på samma spelningar dock, eftersom Musikmannen (tack för det Televerket) inte har DM-killens musiksmak.

I hemlighet tycker jag att jag borde följa med till USA. Musikmannen uttrycker högt att han tycker att jag borde det. Han tycker också att han borde vara miljonär. Jag kontrar med att jag borde vara mångmiljonär. För jag vet att jag skulle passa som det. Jag skulle vara världens generösaste. Fast det är väl just därför jag inte är miljonär...

Inga kommentarer: