söndag 22 juni 2008

Nästa, Dramaten

I Söndagsintervjun i Svenskan idag (varför är det omöjligt att hitta pappersversionen på nätet?) berättar Suzanne Reuter bl a att hon flyttade mycket när hon var yngre, och att det kanske blev en av grunderna till henens yrke; hon lärde sig att spela en roll.

Så det är därifrån mina och mammas skådespelartalanger kommer, som vi har konstaterat att vi har. Med mina 14 hem innan jag var 25, och mamma som säkerligen överstiger det, så borde vi ju vara proffs. Ingen fråga om saken.

Mina futtiga försök till att få igång en karriär gav jag dock upp för flera år sedan. I samma veva som jag "settled down", inser jag nu. Den enda Dramaten jag ser nu för tiden fyller jag med varor på Ica.


I Reuters profil i intervjun står det också: "Oanad talang: Är bra på att ta mig fram i telefonväxlar." Bra att kunna.

Inga kommentarer: