tisdag 8 september 2009

För i h-e

Jag blir galen på alla människor (ja, okej, läs: ungdomar) som sätter upp skorna på sätet på tunnelbanan! Det är så äckligt. Jag skulle vilja följa efter dem hem, gå in hos dem och sätta upp mina fötter mot deras soffa eller något liknande. Och, ja, jag fattar att det är skillnad på det offentliga rummet och det privata, men bara för att de ska få ett hum om hur det kan kännas. Fan vet vad deras skor har klivit i. Jag skulle aldrig för mitt liv få för mig att sätta upp mina skor på sätet. Hur tänker man, liksom? Jag har satt upp min fötter på sätet mitt emot några gånger, men då har jag TAGIT AV MIG SKORNA först!

1 kommentar:

Ewa sa...

Håller helt med dig! Visst är det irriterande!!! Ungdomar är från en annan planet. jag blir irro när de spelar så jäkla hög musik också. Vem har sagt att vi andra vill lyssna på just deras musik.....

Saknar dig!!!!!!