lördag 9 februari 2008

Smaskens

Här kommer lite reklam; jag fick ett tips från Pingu idag om att det fanns nya räkchips att köpa. Han lät mig prova ett chips från deras påse och det var attans gott. Fast vi gillar ju verkligen räkchips. Gör man inte det innan, så kanske man inte gillar dessa heller. De var dock nästan bättre kvalite´ än på en restaurang. Så susade jag genom vårt lilla Ica en snabbis innan jag åkte hem och se på tusan, de fanns där, så en påse åkte snabbt ned i korgen. "Shrimper" kallas de och är smaskiga. Ser ut som en flashig potatischipspåse, men det är inte potatisjägarna som gjort dem, utan något rätt okänt företag. Jag sponsrar gärna småföretagarna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej letade efter shrimper räkchips på ica men hittade dom inte..men såg dom på coop och du har rätt dom är supergoda! Tack för tipset:)
//Lisa