lördag 19 april 2008

Bästa metoden för viktminskning

Om man vill gå ned i vikt så verkar det bästa sättet vara att separera från sin partner. Skilsmässa, bittra känslor och stridigheter är tydligen en bra medicin för att tappa rätt många kilon. Det har jag sett på flera av mina bekanta.

Det verkar rätt jobbigt mentalt, tycker jag. För att inte tala om att jag först måste skaffa mig en partner. Sedan vet jag ju att jag snarare har en tendens att hetsäta, when the going gets tough, än att upphöra med att äta. Så det är nog inte en optimal metod för min del, men ett tips för andra kanske.

1 kommentar:

4barnsmamman sa...

Mm det är ett snabbt sätt att gå ner i vikt!;) Har själv gjort det, rasade över 20kg på bara 2-3mån knappt! :) Mådde skit men sen mådde man ju kanon när man såg hur snygg man blivit!!haha ;)